نحوه نصب قفل درب بدون کلید دیجیتال

قفل درب بدون کلید به همان روش قفل درب کلید دار نصب می شود. تمام آنچه شما نیاز دارید یک نوار اندازه گیری و یک مته است. هر آنچه برای نصب قفل الکترونیکی نیاز دارید ، مانند دستگاه و مکانیزم قفل ، در جعبه محصولی که خریداری می کنید درج می شود. برای نصب قفل بدون کلید ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که اطمینان حاصل کنید که محل نشستن دستگاه در هر طرف درب را به درستی اندازه گرفته اید و کاملاً تراز شده اند. همچنین باید مطمئن شوید که مکانیزم قفل سازی را کاملاً تراز کرده و نصب کرده اید. تا زمانی که اندازه گیری های شما درست باشد ، روند نصب قفل درب دیجیتال شما فوق العاده ساده است.

انواع قفل درب آپارتمان دیجیتال با کیفیت و اصل را از کاداس بخواهید!

به خاطر داشته باشید که لازم نیست یکی یا دیگری با قفل های کلیدی و قفل های هوشمند باشد. آنها می توانند همزمان کار کنند.


اگر می خواهید قفل درب هوشمند خود را برنامه ریزی کنید ، توصیه می کنیم این کار را پس از نصب و نه قبل از آن انجام دهید. برای برنامه نویسی قفل درب هوشمند بهتر است از دستورالعمل های سازنده پیروی کنید زیرا روش ها بسته به نوع آنها متفاوت است.


قفل درب بدون کلید چقدر ایمن است؟

انواع قفل دیجیتال وجود دارند که همگی کاملاً ایمن هستند. آنها بسیار بادوام و قوی هستند. در حقیقت ، اگر سیستم قفل چند نقطه ای ندارید ، قفل درب بدون کلید بسیار ایمن تر از سیستم قفل کلید دار استاندارد خود خواهید بود.


سیستم قفل کلید دار همیشه یک روش عالی برای باز و بسته شدن درب شما خواهد بود. با این حال ، از دست دادن کلیدها و شکستن کلیدها در قفل بسیار رایج است. داشتن یک سیستم قفل دیجیتال این اتفاق را کاملاً از بین می برد.  از آنجا که به هیچ نوع کلید فیزیکی احتیاج ندارید ، قفل درب بدون کلید یکی از امن ترین ویژگی ها برای درب های خارجی شماست.


با این گفته ، قفل های الکترونیکی درب منفی است. اگر از پین پین استفاده می کنید و مرتباً آن را تمیز نمی کنید ، ممکن است کاملاً واضح باشد که برای دسترسی به خانه از چه شماره هایی استفاده کنید. به همین ترتیب ، پس از نصب ، تنبل نباشید و کد پین پیش فرض را حفظ کنید. این پین کد ها جهانی خواهند بود و اگر سارقین را به یک مجموعه رقم منحصر به فرد تغییر ندهید ، ورود به خانه شما بسیار آسان خواهد بود.


هنگام انتخاب قفل درب بدون کلید ، همیشه به شما توصیه می کنیم که یک سیستم قفل را انتخاب کنید که امکان استفاده پشتیبان از باتری را داشته باشد. اگر قطعی برق وجود داشته باشد و سیستم الکترونیکی شما سوراخ کلیدی برای موارد اضطراری نداشته باشد ، ممکن است دریابید که در خانه یا در خانه خود قفل می شوید یا درب خارجی شما کاملاً قفل نمی شود. داشتن یک طرح تهیه نسخه پشتیبان برای خرید قفل دیجیتال درب ضروری است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد